2008年6月23日星期一

张靓颖 《I Love This City》


《成都城市形象宣传歌》



I Love This City

词:苟伟
曲:苟伟

I love this city.微笑的模样
温柔中坚强,手放我心上
I love this city.起舞的模样
如清澈阳光,轻吻你的窗
I love you, I love my city
就像你永远爱我一样
I know you are the rainbow of my heart
就像你永远爱我一样
I love this city.安静的模样
无论在何方,守望她梦想
I love this city.骄傲的模样
用阳光做翅膀,彩虹的方向
I love you, I love my city
就像你永远爱我一样
I know you are the rainbow of my heart
就像你永远爱我一样


30"成都形象片:

没有评论: